Translate this page

Καλώς ορίσατε στην "ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ"

Σας ευχόμαστε να έχετε μια ευχάριστη περιήγηση στο blog μας.
Τό Πρώτο Αδέσμευτο Καί Ανεξάρτητο Ελληνικό Blog Πού Διαβάζεται Σέ 151 Χώρες
Όλες η Ειδήσεις Σέ Μιά Σελίδα

Welcome to the "GATE OF INFORMATION"


We hope you enjoy browsing our blog.
The first non-alignment and independent Greek Blog read in 151 countries
All the news on a page


Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;

Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;
Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;


powered by Agones.gr -


Related Posts with Thumbnails

Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Καταγγελια για Vodafone

Είμαι συνδρομητής με δυο γραμμές στη Vodafone.Στις 18-08-2010 έληξε το συμβόλαιο μου και αυτόματα δικαιούμουν επιδότηση συσκευής. Δεν ανανέωσα όμως και...
 προτίμησα να το κάνω μέσα στο Σεπτέμβριο, μήπως και βρω κάποια συσκευή που να μου άρεσε.

Στις 16-9-2010 ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό μου (σας το επισυνάπτω σε φωτογραφία) το οποίο έλεγε ότι αν ανανεώσω το συμβόλαιο μου μέχρι τις 30-9-2010 θα είχα δώρο ένα πάγιο.

Στις 18-09-2010 πήγα στο κατάστημα Vodafone Νέας Σμύρνης που βρίσκεται στην οδό 2ας Μάιου .Εκεί ρώτησα την υπάλληλο το πόσο της επιδότησης που δικαιούμουν, και τιμές για κάποιες συσκευές .Επειδή όμως οικονομικά οι συσκευές που μου άρεσαν δεν με συνέφεραν ,αποφάσισα να μείνω ως έχω χωρίς να ανανεώσω το συμβόλαιο μου ,και να το κάνω αργότερα. Τότε η υπάλληλος μου πρότεινε αντί για επιδότηση συσκευής να πάρω έκπτωση 20% σε κάθε πάγιο ,και όποτε χρειαστώ συσκευή να δικαιούμαι κανονικά την επιδότηση που είχα αλλά το πάγιο να μην έχει έκπτωση 20%.

Συμφώνησα μαζί της ,και τελικά έκανα ανανέωση συμβολαίου με 20% έκπτωση. Ρωτώντας την για το δωρεάν πάγιο(που σας ανέφερα παραπάνω) η υπάλληλος μου είπε ότι το δικαιούμαι κανονικά αλλά αυτά τα κανονίζει η κεντρική εταιρεία της Vodafone, και τίποτε άλλο. Σήμερα που μου ήρθε ο αναλυτικός λογαριασμός της Vodafone βλέπω κανονικά το -20% στα πάγια, αλλά δωρεάν πάγιο πουθενά. Τηλεφώνησα στο 13830 (τμήμα εξυπηρέτησης πελατών) και εκεί η εκπρόσωπος μου είπε ότι το δωρεάν πάγιο το δικαιούμαι όταν πάρω συσκευή και όχι έκπτωση -20%.Της είπα όλη την παραπάνω ιστορία και της επισήμανα ότι κάτι τέτοιο δεν αναφέρεται στο μήνυμα που έλαβα. Τότε εκείνη απάντησε ότι ήταν υποχρέωση του καταστήματος να μου το πει,(κάτι πού όπως σας είπα δεν μου ειπώθηκε ποτέ).

ΑΠ’ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ, Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΗΔΕΝ .ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΝΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΣΚΑΣΙΛΑ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΗ. ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΠΑΣΩ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΡΗΤΡΑ. ΑΡΑ ΑΥΤΟΙ ΠΕΤΥΧΑΝ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ. ΑΝ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗ VODAFONE AΣ ΒΑΛΕΙ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ.
Τα στοιχεία μου είναι στην διάθεση οποιουδήποτε κυρίου στη Vodafone τα χρειάζεται...