Translate this page

Καλώς ορίσατε στην "ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ"

Σας ευχόμαστε να έχετε μια ευχάριστη περιήγηση στο blog μας.
Τό Πρώτο Αδέσμευτο Καί Ανεξάρτητο Ελληνικό Blog Πού Διαβάζεται Σέ 151 Χώρες
Όλες η Ειδήσεις Σέ Μιά Σελίδα

Welcome to the "GATE OF INFORMATION"


We hope you enjoy browsing our blog.
The first non-alignment and independent Greek Blog read in 151 countries
All the news on a page


Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;

Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;
Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;


powered by Agones.gr -


Related Posts with Thumbnails

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Λήστεψαν με μαχαίρι 64χρονη στη Στυλίδα

Τον τρόμο γνώρισε 64χρονη γυναίκα χθες βράδυ στη Στυλίδα.

<<Μου έκλεισαν το στόμα και μου έχωσαν το μαχαίρι στο λαιμό>> είπε στο LamiaReport η 64χρονη που έζησε ένα...
 πραγματικό εφιάλτη.
Διαβάστε με κάθε λεπτομέρεια πως περιέγραψε στο LamiaReport τα όσα έζησε:
<<Η ώρα ήταν 2 ήμουν ξαπλωμένη αλλά δεν με είχε πάρει ο ύπνος. Άκουσα ένα μικρό θόρυβο, αλλά νόμισα ότι ήταν η γάτα.
Ξαφνικά βλέπω φως από ένα μικρό φακό και μια σκιά να πλησιάζει. Ούρλιαξα. Ήταν 2 με μαύρα ρούχα και γάντια. Ο ένας κρατούσε μαχαίρι. Έρχεται πίσω μου, μου αρπάζει το κεφάλι, μου κλείνει το στόμα και μου έχωσε το μαχαίρι στο λαιμό.
"Μη μιλάς γιατί θα σε σκοτώσουμε. Που είναι τα λεφτά, θέλουμε να πάρουμε την πρέζα μας" Άδειασαν την τσάντα μου πάνω στο κρεββάτι, πήραν τα λίγα χρήματα που είχα μέσα περίπου 60 ευρώ, το κινητό μου, το ρολόϊ μου και ενώ ο ένας με κρατούσε με το μαχαίρι στο λαιμό, ο άλλος έκανε άνω κάτω το σπίτι, αλλά δεν βρήκαν άλλα χρήματα. Όταν έφυγαν μου είπαν ότι είναι κι άλλος απέξω κι αν φωνάξω θα γυρίσουν να με σκοτώσουν. Μιλούσαν καλά ελληνικά, αλλά μεταξύ τους μιλούσαν σε άλλη γλώσσα. Εχω ζήσει πολλά, αλλά αυτό δεν θα το ξεχάσω ποτέ>>
Την υπόθεση ερευνά το Αστυνομικό Τμήμα Στυλίδας και η Ασφάλεια Λαμίας.