Translate this page

Καλώς ορίσατε στην "ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ"

Σας ευχόμαστε να έχετε μια ευχάριστη περιήγηση στο blog μας.
Τό Πρώτο Αδέσμευτο Καί Ανεξάρτητο Ελληνικό Blog Πού Διαβάζεται Σέ 151 Χώρες
Όλες η Ειδήσεις Σέ Μιά Σελίδα

Welcome to the "GATE OF INFORMATION"


We hope you enjoy browsing our blog.
The first non-alignment and independent Greek Blog read in 151 countries
All the news on a page

Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;

Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;
Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;

powered by Agones.gr -
Related Posts with Thumbnails

Τετάρτη, 29 Σεπτεμβρίου 2010

Καθηγήτρια είχε δύο χρόνια σχέση με 15χρονο μαθητή!

Μια 40χρονη καθηγήτρια Φιλολογίας είχε «ανάψει ερωτικά» - τουλάχιστον για δύο χρόνια- με 15χρονο μαθητή! Ο παράφορος έρωτας της γυναίκας (παντρεμένης με καθηγητή πανεπιστημίου και μητέρας τριών παιδιών) με τον μαθητή της, ο οποίος όμως δεν...
ανταποκρινόταν στον αρρωστημένο έρωτά της, περιγράφεται με αποκαλυπτικό και σκανδαλιστικό τρόπο στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, αφού το πειθαρχικό της παράπτωμα, αυτό της σεξουαλικής παρενόχλησης ανηλίκου, απασχόλησε το Πειθαρχικό Συμβούλιο των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.
Βέβαια, όσο έκπληξη και αν προξενεί το γεγονός ότι μια όμορφη, παντρεμένη καθηγήτρια ερωτεύτηκε έναν από τους μαθητές της, άλλη τόση έκπληξη προκαλεί και η «τιμωρία» της: η καθηγήτρια «καταδικάστηκε» σε... έγγραφη επίπληξη! Μάλλον επειδή το Πειθαρχικό έκρινε ότι πρόκειται για «άνθρωπο με διαταραγμένο ψυχικό κόσμο», που ίσως χρειαζόταν επιστημονικής παρακολούθησης από ειδικούς.
Μάλιστα, όπως αναφέρεται στο ΦΕΚ, «η εν γένει συμπεριφορά της απέναντι σε καθηγητές και μαθητές μαρτυρεί άνθρωπο με... διαταραγμένο ψυχικό κόσμο, μιας και δεν περιεστάλη η εμμονή της απέναντι στον μαθητή ούτε από αίσθηση καθήκοντος ούτε από ντροπή ούτε από συμμόρφωση στις υποδείξεις, εννοώντας να κάνει του κεφαλιού της και κατά το δοκούν, βρίζοντας και απειλώντας κατά περίπτωση, με επιχειρήματα του τύπου ότι έχει διδακτορικό, σύζυγο πανεπιστημιακό και πολιτικά μέσα».
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή: Η 40χρονη πανέμορφη γυναίκα κατά το διάστημα των σχολικών ετών 2004 - 2005 και 2005 - 2006, που δίδασκε ως φιλόλογος σε λύκειο της Κρήτης, δεν ακολούθησε το πρόγραμμα του υπουργείου Παιδείας. Αντίθετα, μέσα στη σχολική αίθουσα και όπως αναφέρεται στο ΦΕΚ, «θώπευε τα οπίσθια του ανηλίκου», λέγοντάς του μπροστά σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες ότι «το κωλαράκι του είναι το πιο σέξι σημείο του σώματός του». Κάποιες φορές μέσα στην αίθουσα φιλούσε τον 15χρονο στο μάγουλο, ενώ συχνά δημιουργούσε σκηνές ζηλοτυπίας, φωνάζοντας στις μαθήτριές της: «Δεν θέλω να κοιτάει άλλες ο Γιώργος μου». Αποτέλεσμα αυτής της ανάρμοστης συμπεριφοράς ήταν να γίνει ο ανήλικος μαθητής στόχος περιπαικτικών σχολίων από τους συμμαθητές του.
Αναλυτικά, το φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως αναφέρει χαρακτηριστικά ότι «η εγκαλούμενη έχει τελέσει το εξής πειθαρχικό παράπτωμα: κατά το διάστημα των σχολικών ετών 2004 - 2005 και 2005 - 2006, που δίδασκε ως καθηγήτρια φιλόλογος, προέβη σε θώπευση των οπισθίων του μαθητή και αναφορά της σε αυτό, ενώπιον των μαθητών, εκθειάζοντας εκείνο το σημείο του σώματός του. Ασπασμός ενώπιον των μαθητών στην τάξη στον μαθητή. Σκηνή ζηλοτυπίας, απόγευμα στο σχολείο, όπου ανέφερε ότι: “δεν θέλω να κοιτάει άλλες ο Γιώργος ΜΟΥ!”. Θωπεία στο κεφάλι ενώπιον συμμαθήτριας και ερώτηση: “Δεν είναι όμορφος ο Γιώργος ΜΟΥ;” Συνεχής αναζήτηση του παιδιού, είτε στο κινητό του, αφού κατείχε τον αριθμό, είτε και μέσω συμμαθητών, που έστελνε να τον βρουν σε αίθουσες ηλεκτρονικών εκτός σχολείου οσάκις απουσίαζε. Συνάντηση με τον μαθητή σε καφετέρια μετά από δική της πρωτοβουλία, όπου χάριν αστεϊσμού του αναφέρει ότι θέλει να είναι η πρώτη γυναίκα που θα συνευρεθεί ερωτικά μαζί του και μετά από την άρνησή του, ότι θα τον περιμένει να ενηλικιωθεί.
Ενώπιον των συμμαθητών του αγκαλιάζει τον μαθητή και αφού είπε: “Ο Γιώργος, το μωρουλίνι μου” τον φιλάει στο μάγουλο. Αναφορά στην τάξη ότι το πιο σέξι σημείο του σώματος του μαθητή είναι το “κωλαράκι” του. Στον χορό της Γ’ Λυκείου χόρευε και φώναζε ενώπιον όλων: “Φέρτε μου τον Γιώργο”. Διαπραγματευόταν με μαθητές ότι αν τον φέρουν πίσω από το Λύκειο που είχε μετεγγραφεί, θα τους έβαζε 20. Η συμπεριφορά αυτή έγινε χάριν αστεϊσμού και από επιπολαιότητα, είχε όμως ως συνέπεια να εκτεθεί η εγκαλούμενη στην εκπαιδευτική κοινότητα και στην κοινωνία γενικότερα και να γίνει αντικείμενο δυσμενών σχολίων».
Την είχε τυφλώσει το ερωτικό πάθος
Αν και ο 15χρονος την απέφευγε με κάθε τρόπο, η καθηγήτρια -τυφλωμένη από το ερωτικό της πάθος- επέμενε να τον πολιορκεί.
Δεν μπορούσε να ζήσει μακριά από τον «αγαπημένο της μαθητή» ούτε στιγμή! Τον αναζητούσε συνέχεια, είτε στο κινητό του, αφού είχε βρει τον αριθμό του, είτε πολλές φορές έστελνε συμμαθητές του να τον βρουν σε αίθουσες ηλεκτρονικών, σε γήπεδα, σε καφετέριες και όπου αλλού βρισκόταν. Δηλαδή, δεν τον άφηνε σε χλωρό κλαρί! Τα πράγματα είχαν γίνει σκούρα για την καθηγήτρια... Ομως, η «αρρώστια» της δεν την άφηνε να δει και να καταλάβει σε τι ατραπούς την έβαζε ο ανομολόγητος έρωτάς της!
Ο 15χρονος αντιστεκόταν όσο μπορούσε, αλλά η καθηγήτρια δεν το έβαζε κάτω. Ο έρωτάς της για ένα παιδί που θα μπορούσε να είναι γιος της, αφού το ένα της τέκνο ήταν 17 ετών, την είχε «τυφλώσει». Ετσι, με δική της πρωτοβουλία τον συναντά σε μια «in» καφετέρια της πόλης του Ηρακλείου και του αναφέρει ότι «θέλει να είναι η πρώτη γυναίκα που θα συνευρεθεί ερωτικά μαζί του». Ο 15χρονος στην αρχή «παγώνει» και αρνείται, όμως η καθηγήτρια επιμένει: «Θα σε περιμένω να ενηλικιωθείς», του λέει και πριν αποχωρήσει του λέει να μην πει τίποτα στους γονείς του. Ο μαθητής κάνει μετεγγραφή σε άλλο σχολείο και η καθηγήτρια «θολώνει». Στον χορό της Γ’ Λυκείου χόρευε και φώναζε ενώπιον όλων: «Φέρτε μου τον Γιώργο», «Φέρτε μου το μωρουλίνι μου».
Μάλιστα διαπραγματευόταν με μαθητές ότι αν τον φέρουν πίσω από το άλλο λύκειο που είχε μετεγγραφεί, θα τους έβαζε 20.
Γι’ αυτό τον λόγο η απόφαση των μελών του Πειθαρχικού ισχυρίζεται ότι «η συμπεριφορά αυτή έγινε χάριν αστεϊσμού και από επιπολαιότητα, είχε όμως ως συνέπεια να εκτεθεί η εγκαλούμενη στην εκπαιδευτική κοινότητα και στην κοινωνία γενικότερα και να γίνει αντικείμενο δυσμενών σχολίων. Η πιο πάνω διαγωγή της εγκαλούμενης απάδει με την αξιοπρέπεια πανεπιστημιακού λειτουργού και συνιστά έτσι το πειθαρχικό παράπτωμα που προβλέπεται και τιμωρείται», αναφέρεται στο σκεπτικό της απόφασης των μελών του Πειθαρχικού.
Ενώπιον του Πειθαρχικού είχε εμφανιστεί και ο σύζυγός της, επίσης καθηγητής Πανεπιστημίου, ο οποίος κατέθεσε ως μάρτυρας. Ο σύζυγος κατέθεσε ότι η γυναίκα του είναι μητέρα τριών παιδιών, ενός 17χρονου και διδύμων 10 ετών, ότι είναι αφοσιωμένη στην οικογένειά της και την επιστήμη της. Η καθηγήτρια σήμερα διδάσκει σε Πανεπιστήμιο της Βορείου Ελλάδος.