Translate this page

Καλώς ορίσατε στην "ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ"

Σας ευχόμαστε να έχετε μια ευχάριστη περιήγηση στο blog μας.
Τό Πρώτο Αδέσμευτο Καί Ανεξάρτητο Ελληνικό Blog Πού Διαβάζεται Σέ 151 Χώρες
Όλες η Ειδήσεις Σέ Μιά Σελίδα

Welcome to the "GATE OF INFORMATION"


We hope you enjoy browsing our blog.
The first non-alignment and independent Greek Blog read in 151 countries
All the news on a page


Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;

Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;
Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;


powered by Agones.gr -


Related Posts with Thumbnails

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Και φορτηγά ΙΧ στις μεταφορές

Πράξη νομοθετικού περιεχομένου που θα δίνει τη δυνατότητα στα φορτηγά ιδιωτικής χρήσης να εκτελούν δημόσιες μεταφορές, θα καταθέσει ίσως και την...


 Πέμπτη η κυβέρνηση για να αντιμετωπίσει τη συνέχιση των κινητοποιήσεων των ιδιοκτητών φορτηγών δημόσιας χρήσης.
Όπως αποφασίστηκε επίσης σε άτυπη σύσκεψη που έγινε στην Βουλή, για το κλείσιμο των δρόμων θα ζητηθεί από την αστυνομία η αυστηρή εφαρμογή του νόμου της επίταξης για όσους ιδιοκτήτες φορτηγών αρνούνται να προσφέρουν έργο.
Το αδίκημα της παρακώλυσης συγκοινωνιών και η παραβίαση της επίταξης θα διώκονται σε βαθμό κακουργήματος, επισύροντας ποινή κάθειρξης πέντε ετών.
Παράλληλα θα προβλέπεται ως διοικητικό μέτρο η αφαίρεση άδειας.
Στη σύσκεψη, η οποία συνήλθε υπό τον Θ. Πάγκαλο, συμμετείχαν οι κκ. Ραγκούσης, Παπακωνσταντίνου, Βενιζέλος, Παπουτσής, Χρυσοχοϊδης, Ρέππας και Καστανίδης.
Ήδη, η διεύθυνση εμπορευματικών μεταφορών του υπουργείου Υποδομών απευθύνεται σε διαμεταφορικές εταιρείες ζητώντας τα ονόματα και τους αριθμούς των αυτοκίνητων ιδιοκτητών φορτηγών που αρνούνται να εργαστούν.
Για παρακώλυση συγκοινωνίας και αντίσταση κατά της αρχής συνελήφθη στο 26ο χιλιόμετρο στην Αθηνών-Κορίνθου 35χρονος ιδιοκτήτης φορτηγού. Το απόγευμα της Τετάρτης θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα.
Επί ποδός οι ιδιοκτήτες
Παράλληλα, συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων δημοσίας χρήσεως.
Τις δύο επόμενες ημέρες οι αυτοκινητιστές θα εξυπηρετούν δωρεάν όσους πολίτες αντιμετωπίζουν πρόβλημα με λύματα δήλωσε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας τους Γιώργος Τζωρτζάτος.
Ο υφυπουργός Μεταφορών Σπύρος Βούγιας, είχε προειδοποιήσει τους μεταφορείς ότι εάν δεν αναστείλουν τις κινητοποιήσεις τότε θα αναλάβουν δράση οι αστυνομικές και δικαστικές αρχές.
Την ίδια ώρα πληθαίνουν οι καταγγελίες οδηγών που δέχονται επιθέσεις. Οδηγός φορτηγού κατήγγειλε στην εκπομπή της τηλεόρασης του ΣΚΑΪ, «ΣΚΑΪ Τώρα», ότι δέχτηκε επίθεση από περίπου 50 άτομα μετά τα διόδια της Ελευσίνας. Όπως είπε του έσκασαν τα λάστιχα και προκάλεσαν φθορές στο όχημα το δικό του και ένος συναδέλφου του.
Στο μεταξύ, το σχηματισμό δικογραφίας για το κακούργημα της απόπειρας ανθρωποκτονίας διέταξε η προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών κ. Ελένη Ράικου, με αφορμή τους πυροβολισμούς που έριξαν κάποιοι κατά φορτηγών στην Μαλακάσα.
Η Εισαγγελέας δίνει εντολή προς την Αστυνομία να σχηματίσει δικογραφία που θα στρέφεται κατά αγνώστων δραστών και ζητά την εντατικοποίηση των ερευνών ώστε να εντοπιστούν και να συλληφθούν οι υπαίτιοι για την επίθεση κατά των φορτηγών.
Όπως ανακοινώθηκε από την αστυνομία μετά την έρευνα που έγινε στα φορτηγά και στα διάφορα ευρήματα από την εγκληματολογική υπηρεσία, οι τρύπες στα δύο φορτηγά προκλήθηκαν από μονόβαλα φυσίγγια κυνηγετικού όπλου. Από την ασφάλεια βορειοανατολικής Αττικής συνεχίζεται η έρευνα για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.
Αντιδράσεις από φορείς
Σε ασφυξία βρίσκεται η αγορά και ο επιχειρηματικός κόσμος από την συνέχιση των κινητοποιήσεων των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης.
Επιστολή στον πρωθυπουργό να παρέμβει για να λήξει το θέμα με τα φορτηγά, απέστειλε ο Γιώργος Κασιμάτης πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, όπως γνωστοποίησε ο ίδιος μέσω του ΣΚΑΪ.
Ξεκαθάρισε ότι δεν τίθεται θέμα προσφυγής για τους ιδιοκτήτες φορτηγών Δημόσιας Χρήσης ωστόσο εκτίμησε ότι από τις κινητοποιήσεις η ζημιά ανέρχεται στο 1,5 δισ. ευρώ.
Ανέφερε ότι δεν υπάρχουν πρώτες ύλες και έχει σταματήσει σχεδόν το 90% της παραγωγικής διαδικασίας.
Όπως δήλωσε στο ΣΚΑΪ ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, Κωνσταντίνος Μίχαλος "ακόμα και σήμερα να λήξουν οι κινητοποιήσεις, θα απαιτηθεί χρόνος δύο εβδομάδων για να ομαλοποιηθεί η κατάσταση στην αγορά".
"Τρία φορτηγά πλοία παραμένουν αγκυροβολημένα στο λιμάνι της Πάτρας χωρίς να μπορούν να ξεφορτώσουν τα κοντέινερ που μεταφέρουν καθώς δεν υπάρχει ελεύθερος χώρος για την εναπόθεσή τους" αναφέρει στον ΣΚΑΪ ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πατρών Κωνσταντίνος Πλατικώστας.
"Δεν θα κινηθούμε νομικά κατά των ιδιοκτητών φορτηγών δημόσιας χρήσης" είπε ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου Βασίλης Κορκίδης.
Επιστολή στον πρωθυπουργό, Γιώργο Παπανδρέου, απέστειλε ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος (ΣΒΒΕ), στην οποία υποστηρίζει πως σημαντική μερίδα των βορειοελλαδικών επιχειρήσεων έχει περιέλθει σε τραγική κατάσταση στην οποία, λόγω της συνεχιζόμενης αποχής των ιδιοκτητών φορτηγών δημόσιας χρήσης από την εργασία τους.
Μάλιστα, ο Σύνδεσμος ισχυρίζεται ότι σε περίπτωση που δε βρεθεί η «χρυσή τομή», τότε «η κυβέρνηση θα φέρει ακέραια την ευθύνη για την εκτόξευση στα ύψη της ανεργίας στην περιφέρεια, η οποία είναι βέβαιο ότι θα έχει απρόβλεπτες κοινωνικές συνέπειες».
"Η συντεχνιακή αδιαλλαξία αποτελεί πρόκληση για μία κοινωνία που σήμερα δοκιμάζεται πολύ σκληρά. Η πολιτεία οφείλει να διασφαλίσει την ομαλή λειτουργία της αγοράς και της οικονομίας.", δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΕΒ Δημήτρης Δασκαλόπουλος.
"Νομίζω ότι τούτες της ημέρες η κοινωνία έχει πια συνειδητοποιήσει ότι τα προνόμια που οι διάφορες κλειστές συντεχνίες αποσπούσαν και απομυζούσαν όλα αυτά τα χρόνια από ένα πρόθυμο πελατειακό κράτος συγκαταλέγονται στα αίτια που οδήγησαν τον τόπο μας στη σημερινή του κατάντια", πρόσθεσε ο πρόεδρος του ΣΕΒ.
Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ) τονίζει ότι οι κινητοποιήσεις αυτές έχουν επιφέρει σοβαρές επιπτώσεις στη Βιομηχανία Τροφίμων αλλά και στην κατανάλωση. Ήδη παρουσιάζεται έλλειψη πρώτων υλών, η οποία έχει επηρεάσει ή σταματήσει την παραγωγή πολλών εργοστασίων και κατ' επέκταση δημιουργεί προβλήματα με την απασχόληση του εργατικού δυναμικού. Επίσης, η έλλειψη προϊόντων έχει προκαλέσει τεράστιες δυσκολίες στην τροφοδοσία της αγοράς. Η εισαγωγική και εξαγωγική ικανότητα του κλάδου έχει επηρεαστεί σημαντικά, δημιουργώντας περαιτέρω μείωση στον κύκλο εργασιών των εταιριών της βιομηχανίας, σε μια χρονική περίοδο που χαρακτηρίζεται από την ύφεση και προβλήματα ρευστότητας, ενώ ο αποκλεισμός των δρόμων του εμπορίου αποφέρει ακόμα, πλήγματα στο κύρος και την εμπιστοσύνη των ξένων αγοραστών προς τους Έλληνες εξαγωγείς