Translate this page

Καλώς ορίσατε στην "ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ"

Σας ευχόμαστε να έχετε μια ευχάριστη περιήγηση στο blog μας.
Τό Πρώτο Αδέσμευτο Καί Ανεξάρτητο Ελληνικό Blog Πού Διαβάζεται Σέ 151 Χώρες
Όλες η Ειδήσεις Σέ Μιά Σελίδα

Welcome to the "GATE OF INFORMATION"


We hope you enjoy browsing our blog.
The first non-alignment and independent Greek Blog read in 151 countries
All the news on a page


Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;

Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;
Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;


powered by Agones.gr -


Related Posts with Thumbnails

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Xάνουμε τα όνειρά μας

Ζητώ συγγνώμη αν η συμπεριφορά μου είναι βαριά, σε μερικούς μπορεί να μην αρέσει αλλά με αυτή την παράγραφο εκπροσωπώ όποιον θέλει να τον εκπροσωπήσω και κανέναν άλλον. Είμαι ένας ήρεμος άνθρωπος και δεν...
 πτοούμε εύκολα από αυτά που συμβαίνουν γύρο μου, αλλά δεν μπορώ άλλο να ακούω για λεφτά, κλέψιμο, φτώχια και απεργίες.
 ΦΤΑΝΕΙ!

"-Αλβανοί καίνε την ελληνική σημαία", δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο, αυτό που θα μου έκανε εντύπωση ήταν να έβλεπα έλληνες να κανουν αυτή την πράξη. Απογοήτευση.. δεν γίνεται να παίζουν με τις ζωές μας αυτά τα ζώα που μας κυβερνούν, δεν γίνεται να στερούμε πράγματα από τα πιο όμορφα χρόνια τις ζωής μου για να περνανε αυτοί καλά.. για να καταλάβετε δεν ζητώ πολλά.. όλοι ένα μέτρο γη θα πάρουμε, δεν ζητώ να γίνω πλούσιος είμαι πιο ευτυχισμένος από την μεριά των φτωχών, δεν κλαίγομαι για αυτά που έχασα αλλά για τα όνειρα που έκανα γι’ αυτά που κάποτε ήθελα να αποκτήσω, θέλω λοιπόν να δώσετε ότι πήρατε από τον ελληνικό λαό
γιατί σε κανέναν δεν αξίζει αυτή η άθλια ζωή και πάνω απ όλα θέλω την ησυχία μου. Ακούσατε;
Πηγαίνετε να τα πάρετε από τους μ.........που τα κλέψανε τις προηγούμενες χρονιές δεν έχουμε ρε και αν συνεχίσετε να μην καταλαβαίνετε θα βγάλουμε όλοι μαζί από μέσα μας αυτή την μικρή δόση αναρχίας που έχουμε και τότε λυπάμαι που το λέω αλλά θα χυθεί αίμα, και με αίμα θα γράψουμε στον δρόμο ¨ΦΤΑΝΕΙ!¨

- *Σημείωση: συγγνώμη δεν ζητώ σε εσάς κοπρόσκυλα της κυβέρνησης, αλλά σε ορισμένα άτομα από τον ελληνικό λαό όπου θα πάρουν στραβά αυτά που γράφω.