Translate this page

Καλώς ορίσατε στην "ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ"

Σας ευχόμαστε να έχετε μια ευχάριστη περιήγηση στο blog μας.
Τό Πρώτο Αδέσμευτο Καί Ανεξάρτητο Ελληνικό Blog Πού Διαβάζεται Σέ 151 Χώρες
Όλες η Ειδήσεις Σέ Μιά Σελίδα

Welcome to the "GATE OF INFORMATION"


We hope you enjoy browsing our blog.
The first non-alignment and independent Greek Blog read in 151 countries
All the news on a page


Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;

Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;
Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;


powered by Agones.gr -


Related Posts with Thumbnails

Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

Παρανομες χρεωσεις απο Vodafone / ΜΑΚΝΑΝ

Θα ήθελα να σου αναφέρω το εξής και να προειδοποιήσω τους υπόλοιπους για το εξής:
1)Πριν 2 ημέρες έλαβα ένα SMS από μία εταιρία, ΜΑΚΝΑΝ, διαφημιστικό, χωρίς να το ζητήσω και χωρίς να...
 έχω καμμία προηγούμενη επικοινωνία μαζί τους.
2) Αυτό το SMS χρεώθηκε 2€ στο λογαριασμό μου ΧΩΡΙΣ να το θέλω, ΧΩΡΙΣ να το ζητήσω.
3)Αφού επικοινώνησα με την εν λόγω εταιρία ζήτησα να αφαιρεθεί ο αριθμός μου απο οποιαδήποτε άλλη καμπάνια τους για να μη χρεωθώ.
4) Επικοινώνησα με την VODAFONE, ανέφερα το εν λόγω γεγονός και δυστυχώς σήμερα έμαθα ότι μάλλον χρεώθηκα 2€ εν αγνοία μου, λαμβάνοντας ένα ΣΜΣ απο μία εταιρία που ποτέ δεν είχα ακούσει αλλα τα 2€ καλούμαι να πληρώσω στον επόμενο λογαριασμό και θα μου επιστραφούν ως πίστωση (κανείς δεν έχει υπολογίσει όμως ότι τα 2€ είναι φορολογήσιμα άρα ίνε 2,46€ και όχι 2€).
5) Επικοινωνώ με την ΕΕΤ να εκφράσω τα παράπονα μου.
ΘΑ ήθελα να ενημερώσετε τον κόσμο, να διαμαρτυρηθούν ΟΛΟΙ δίοτι είναι κάτι παράνομο και εναντίον της ένομης τάξης όπως αναφέρεται και απο την ΕΕΤ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ