Translate this page

Καλώς ορίσατε στην "ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ"

Σας ευχόμαστε να έχετε μια ευχάριστη περιήγηση στο blog μας.
Τό Πρώτο Αδέσμευτο Καί Ανεξάρτητο Ελληνικό Blog Πού Διαβάζεται Σέ 151 Χώρες
Όλες η Ειδήσεις Σέ Μιά Σελίδα

Welcome to the "GATE OF INFORMATION"


We hope you enjoy browsing our blog.
The first non-alignment and independent Greek Blog read in 151 countries
All the news on a page


Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;

Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;
Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;


powered by Agones.gr -


Related Posts with Thumbnails

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Nοσοκομείο Γ.Γεννηματάς

Δεν μιλάμε για δουλειές, δεν μιλάμε για οικονομική κρίση,απάτη,ανεργία,εκμετάλλευση αλλά μιλάμε για ΥΓΕΙΑ. Μπαίνω χθές στο site του Υπ.Υγείας για να δω τα...
 εφημερεύοντα νοσοκομεία και τον τομέα που θέλω,το βρίσκω λοιπόν στον Γ.Γεννηματά το οποίο εφημέρευε, σύμφωνα ...
Πάντα με το Υπ.Υγείας 8:00-14:30,πηγαίνωντας σήμερα εκεί, βρίσκω τον γιατρό και ρωτάω εάν μπορεί να με εξετάσει, ρωτάει τι έχω και μου λέει: εφημερεύουμε 14:00-8:00, αν θέλετε περιμένετε αλλιÏ! �ς πηγαίνετε σε άλλο νοσοκομείο, ρωτάω λοιπόν, ποιό εφημερεύει? Μου απαντάει πως δεν γνωρίζει, να ρωτήσω αλλού,του λέω πως το τμήμα που θέλω δεν υπάρχει πουθενά και ειδικά σήμερα που το χρειάζομαι για επείγον και πως το πληροφορήθηκα μέσω του διαδικτύου,μου απαντάει :μην πιστεύεις όσα γράφονται εκεί.Φεύγω λέγωντας από μέσα μου πως ίσως να έχει δίκιο και πως ίσως εγώ να έκανα λάθος, έλα όμως που έτυχε (Δόξα τον Θεό)να έχω έναν γνωστό μου εκεί, με πληροφορεί πως η εφημερία ήταν όντως από τις 8:00 έως τις 14:30 αλλά το άλλαξαν οι ίδιοι...δεν ξέρω πως ! και γιατί! Το θέμα είναι πως έφυγα ! πονε μένη ψυχικά και σωματικά! Παρακαλώ θερμά την δημοσίευση.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ