Translate this page

Καλώς ορίσατε στην "ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ"

Σας ευχόμαστε να έχετε μια ευχάριστη περιήγηση στο blog μας.
Τό Πρώτο Αδέσμευτο Καί Ανεξάρτητο Ελληνικό Blog Πού Διαβάζεται Σέ 151 Χώρες
Όλες η Ειδήσεις Σέ Μιά Σελίδα

Welcome to the "GATE OF INFORMATION"


We hope you enjoy browsing our blog.
The first non-alignment and independent Greek Blog read in 151 countries
All the news on a page


Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;

Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;
Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;


powered by Agones.gr -


Related Posts with Thumbnails

Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Pετρό...

ακολουθεί μία διδακτική ιστορία ρετρό...
κάποτε είχα ένα κέντρο διασκέδασης στο Κολωνάκι κι επειδή δεν είχα άδεια λειτουργίας,αντιμετώπισα μηνύσεις...

στο πλευρό μου είχα σα νομικό παραστάτη έναν αρκετά γνωστό μεγαλοδικηγόρο...
στις επαναλαμβανόμενες αναβολές που έπαιρνε για λογαριασμό μου αντί να δικάζονται οι μηνύσεις εναντίον μου,αντέδρασα και του είπα:μήπως καλύτερα να δικαστώ να τελειώνουμε;;
αυτός επιτιμητικά μου απάντησε:καλά είσαι τρελός,που ξέρεις μπορεί κάποτε να καταργηθούν οι άδειες και τότε να αθωωθείς..
εγώ θεώρησα αδιανόητο αυτό που μου είπε τότε,πήγα μόνος μου τελικά δικάστηκα και καταδικάστηκα..
γιατί λέω αυτήν την ιστορία;
επειδή διαβάζοντας τα σχέδια της κυβέρνησης για την περαίωση,καταλαβαίνω το νόημα των λόγων του δικηγόρου μου...
γιατί να πληρώνεις φόρους,αφού κάποτε μπορεί να ... καταργηθούν από μία...περαίωση εξπρές ας πούμε..;;;