Translate this page

Καλώς ορίσατε στην "ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ"

Σας ευχόμαστε να έχετε μια ευχάριστη περιήγηση στο blog μας.
Τό Πρώτο Αδέσμευτο Καί Ανεξάρτητο Ελληνικό Blog Πού Διαβάζεται Σέ 151 Χώρες
Όλες η Ειδήσεις Σέ Μιά Σελίδα

Welcome to the "GATE OF INFORMATION"


We hope you enjoy browsing our blog.
The first non-alignment and independent Greek Blog read in 151 countries
All the news on a page


Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;

Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;
Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;


powered by Agones.gr -


Related Posts with Thumbnails

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Σχετικά με την ανάρτηση για e-shop

Το ίδιο ακριβός είχα αντιμετώπιση και εγώ με το συγκεκριμένο κατάστημα .. είχα αγοράσει έναν Toshiba και μετά από 2 χρόνια περίπου έκανε πρόβλημα στην...
 οθόνη. Είχα εγγύηση 2 +3 χρόνια επέκταση που είχα πλήρωση .
Tον πήγα στο e-shop Κεφαλονιάς και μου είπαν ότι θα το στείλουν στο service . η αλήθεια είναι ότι ανταποκρίθηκαν γρήγορα σε 3 μέρες δεχτικά τηλεφώνημα . Ένας τεχνικός με ενημέρωσε ότι η εγγύηση έχει χαθεί γιατί λέει είχα παραβίαση τον υπολογιστή .(δηλαδή ότι τον είχα ανοίξει ) έγινα έξω φρένων όταν μου είπε αυτό και μετά πολλά μου είπε ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι .και ότι το κόστος τις ζημιάς ήταν αρκετά μεγάλο . μου τον στέλνουν πίσω το περνώ και πάω και ζήτα τη γνώμη ενός τεχνικού από το τοπικό κατάστημα Multirama στο Αργοστόλι . Ευχαριστώ πολύ που ανταποκρίθηκε το παλικάρι και μου διαβεβαίωσε ότι ο υπολογιστής δεν έχει ανοιχτοί και πηρέ ο ίδιος τηλέφωνο στο service και ζητούσε να του πουν που ακριβός ήταν πειραγμένες η βίδες κτλ.

Άκρη δεν μπόρεσε να βγάλει και μας είπαν να τον ξαναστείλουμε . φυσικά και αρνήθηκα και πήγα ο ίδιος στην Toshiba στην Αθηνά .εκεί μου είπαν ότι έχει πρόβλημα η καλοδιοταινια τις οθόνης και ναι όντος ισχύει η εγγύηση του υπολογιστή κανονικά . και θα επισκευαστή με δικό τους κόστος και επειδή θα καθυστερούσε περίπου 10 μέρες μου το έστειλαν με courier με δικά τους εξάδα . λυπάμαι γιατί ήμουν πελάτης τους 2 χρόνια με παρά πολλές αγορές … αλλά κύριοι του e-shop έχετε χάσει την μπάλα και δεν θα πάρω . απ την άλλη κέρδισαν τα multirama ένα πελάτη και ας είναι σε μερικά πράγματα πιο ακριβοί αλλά έχω εξυπηρέτηση σε ο,τι χρειαστώ