Translate this page

Καλώς ορίσατε στην "ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ"

Σας ευχόμαστε να έχετε μια ευχάριστη περιήγηση στο blog μας.
Τό Πρώτο Αδέσμευτο Καί Ανεξάρτητο Ελληνικό Blog Πού Διαβάζεται Σέ 151 Χώρες
Όλες η Ειδήσεις Σέ Μιά Σελίδα

Welcome to the "GATE OF INFORMATION"


We hope you enjoy browsing our blog.
The first non-alignment and independent Greek Blog read in 151 countries
All the news on a page


Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;

Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;
Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;


powered by Agones.gr -


Related Posts with Thumbnails

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Δεν σας δίνω μια...Τραπεζίτες

Τι γίνεται με της τράπεζες;

Έχω αγοράσει εδώ και 2 χρόνια ένα αυτοκίνητο με χρηματοδότηση από μια μεγάλη τράπεζα. Το αυτοκίνητο είναι μεσαίας κατηγορίας και...
 μοντέλο του 2004. Έτυχε κάποια πράγματα να μην πήγαν όπως τα περίμενα και πλήρωσα μόνο 5 δόσης από της 72 που είχα και η κάθε μια ήταν περίπου 340€...
Όπως με ενημέρωσαν μέχρι κάποια στιγμή που είχα επικοινωνία μαζί τους είχε γίνει δικαστήριο χωρίς να το γνωρίζω και βγήκε απόφαση για να μου κατασχέσουν το αυτοκίνητο. Εγώ έφυγα για επαρχία όμως και δεν έχω τίποτα στο όνομα μου και μέχρι τώρα δεν με έχει ενοχλήσει κανείς. Ούτε αυτοκίνητο μου ζήτησαν πίσω ούτε με έχουν βάλει Τειρεσία ούτε τίποτα. Το μόνο που έχουν είναι μια κυριότητα που τους είναι άχρηστη. Δεν πρόκειται να με βρουν εδώ που είμαι άλλα και δεν πρόκειται από μόνη μου να κάνω ενέργειες να τους δώσω τα λεφτά άλλα ούτε και το αυτοκίνητο. Έχω ρωτήσει δικηγόρους και δικαστικούς επιμελητές και μου είπαν ότι αν δεν έχεις κάτι στο όνομα σου γιατί όπως έμαθα κάνουν έρευνα σε υποθηκοφύλακα δεν σου κάνουν τίποτα. Το πολύ πολύ να σε βάλουν Τειρεσία..Ε, και; Ποιος δεν είναι στην μαύρη λίστα;
Έχω ένα αυτοκίνητο καινούριο σχεδόν αξίας γύρο στις 30.000€ και τους έχω δώσει το πολύ 2000€.
Μην σας πιάνουν κορόιδα… στα στεγαστικά μπορούν να σου πάρουν το σπίτι λογικό είναι άλλα αν έχεις δάνειο για αυτοκίνητο δεν σου κάνουν τίποτα.
Πολλά μας έχουν πάρει η τράπεζες ας κάνουμε και εμείς κάτι για την πάρτι μας . και στην τελική ας έρθουν να με βρουν και ας το πάρουν ….Δύσκολα….!!!!!

Αναγνώστρια