Translate this page

Καλώς ορίσατε στην "ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ"

Σας ευχόμαστε να έχετε μια ευχάριστη περιήγηση στο blog μας.
Τό Πρώτο Αδέσμευτο Καί Ανεξάρτητο Ελληνικό Blog Πού Διαβάζεται Σέ 151 Χώρες
Όλες η Ειδήσεις Σέ Μιά Σελίδα

Welcome to the "GATE OF INFORMATION"


We hope you enjoy browsing our blog.
The first non-alignment and independent Greek Blog read in 151 countries
All the news on a page

Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;

Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;
Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;

powered by Agones.gr -
Related Posts with Thumbnails

Δευτέρα, 27 Σεπτεμβρίου 2010

Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς: Τι πρέπει να τρώμε για να τη...σώσουμε!

Η Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς καθιερώθηκε το 1999 και έκτοτε διοργανώνεται κάθε χρόνο, με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού για την πρόληψη από τα καρδιαγγειακά νοσήματα...
που τις τελευταίες δεκαετίες αποτελούν μάστιγα στις βιομηχανικά ανεπτυγμένες χώρες και τείνουν να μετατραπούν σε «πανδημία» για τον πλανήτη, αγγίζοντας και τους πληθυσμούς των αναπτυσσόμενων χωρών.
Στην Ευρωπαϊκή Ένωση περισσότεροι από 1.5 εκατομμύρια θάνατοι οφείλονται σε καρδιοαγγειακά προβλήματα. Οι θάνατοι αυτοί αντιπροσωπεύουν το 40% της γενικής θνησιμότητας καθιστώντας τις καρδιοπάθειες ως υπ’ αριθμό 1 αιτία θανάτων.

Παίζει ρόλο η διατροφή;
Φυσικά και παίζει. Δυστυχώς, ακόμα κι εμείς οι Έλληνες που κάναμε διάσημη σε όλο τον κόσμο την Κρητική- Μεσογειακή Διατροφή, απομακρυνόμαστε όλο και περισσότερο από αυτού του τύπου τη διατροφή και πλησιάζουμε το δυτικό πρότυπο.
Οι κυριότεροι διατροφικοί παράγοντες που επηρεάζουν την υγεία της καρδιάς μας είναι η πρόσληψη συνολικών και κορεσμένων (κακών) λιπαρών και χοληστερόλης, καθώς και η κατανάλωση αλατιού. Η επιστροφή στις βάσεις της Μεσογειακής Διατροφής μπορεί να μας εξασφαλίσει μία ιδανική διατροφή για τη μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων:
Προτιμάτε τα προϊόντα ολικής άλεσης από τα επεξεργασμένα δημητριακά
Καταναλώνετε τουλάχιστον 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών ημερησίως
Χρησιμοποιείτε μόνο ελαιόλαδο για όλες τις χρήσεις
Καταναλώνετε συχνά όσπρια
Αυξήστε την κατανάλωση ψαριών, και πουλερικών αντί για κόκκινο κρέας (αρνί, μοσχάρι, χοιρινό)