Translate this page

Καλώς ορίσατε στην "ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ"

Σας ευχόμαστε να έχετε μια ευχάριστη περιήγηση στο blog μας.
Τό Πρώτο Αδέσμευτο Καί Ανεξάρτητο Ελληνικό Blog Πού Διαβάζεται Σέ 151 Χώρες
Όλες η Ειδήσεις Σέ Μιά Σελίδα

Welcome to the "GATE OF INFORMATION"


We hope you enjoy browsing our blog.
The first non-alignment and independent Greek Blog read in 151 countries
All the news on a page


Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;

Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;
Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;


powered by Agones.gr -


Related Posts with Thumbnails

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Νίκος Αλιάγας: Μου ταιριάζει η μοναχική ζωή

O Νίκος Αλιάγας έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό «Marie Claire» μιλώντας για την ζωή του. Μεταξύ άλλων δήλωσε για τα παιδικά του χρόνια: «Ήθελα κάτι καλύτερο από...
 αυτό μέσα στο οποίο βρέθηκα. Στο σπίτι μας για να κοιμηθώ έπρεπε να περιμένω να μαζέψουν τις ραπτομηχανές του πατέρα μου -ήταν ράφτης, από τους καλύτερους στο Παρίσι- για να βρω χώρο να ξαπλώσω. Λάτρευα την οικογένειά μου αλλά περιοριζόμουν, με φανταζόμουν μακριά και πέρα από αυτό που ζούσα».
Για την καθημερινή του ζωή: «Ζω τη ζωή ενός στρατιώτη. Στις 4 το πρωί τρώω μια κουταλιά μέλι, λίγο αυγοτάραχο στις 9 και μετά όποιος προλάβει. Τρέχω! Από τα χαράματα ακούω ελληνικό ραδιόφωνο μέσω Ίντερνετ. Έχω βρεθεί μέσα σε ταξί στο κέντρο του Παρισιού να ακούω Ελληνική Πειραϊκή Εκκλησία Μεγαλοβδομάδα, πηγαίνοντας στο στούντιο να κάνω το σόου μου. Σουρεάλ… μια μόνιμη αντίθεση η ζωή μου».  Τέλος, δηλώνει γεροντοπαλίκαρο λέγοντας: «Γεροντοπαλίκαρο είμαι. Πάντα έτσι ήμουν, από μικρός. Μου ταιριάζει, μάλλον, αυτή η μοναχική ζωή. Όσο μεγαλώνω γίνομαι όλο και πιο παράξενος».