Translate this page

Καλώς ορίσατε στην "ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ"

Σας ευχόμαστε να έχετε μια ευχάριστη περιήγηση στο blog μας.
Τό Πρώτο Αδέσμευτο Καί Ανεξάρτητο Ελληνικό Blog Πού Διαβάζεται Σέ 151 Χώρες
Όλες η Ειδήσεις Σέ Μιά Σελίδα

Welcome to the "GATE OF INFORMATION"


We hope you enjoy browsing our blog.
The first non-alignment and independent Greek Blog read in 151 countries
All the news on a page


Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;

Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;
Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;


powered by Agones.gr -


Related Posts with Thumbnails

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Απάντηση στο θέμα "Ο "κούκος αηδόνι" στον εκτελωνισμό! "

Μήπως το δέμα στο στείλανε με UPS;
Μου είχε συμβεί το ίδιο παλιότερα με έναν μεταχειρισμένο φορητό
υπολογιστή. Ο υπολογιστής κόστισε ΜΑΖΙ με τα...
 μεταφορικά $381, περίπου 280€
με την τότε ισοτιμία.
Ζήτησα από τον αποστολέα να βάλει στο έξω μέρος της συσκευασίας το
παραστατικό ώστε να είναι εύκολος ο εκτελωνισμός. Αφού επικοινώνησαν μαζί
μου από το τελωνείο (τμήμα εκτελωνισμού της UPS) μου είπαν ότι το κόστος
εκτελωνισμού είναι περίπου 60¤ εκτός αν τον έκανα εγώ. Καθώς ήμουν επαρχία
τους είπα να κάνουν αυτοί την διαδικασία.
Πόσο πλήρωσα τελικά;
Εκτελωνιστική εργασία: 73¤ + 19% ΦΠΑ
Έκδοση διατακτικής: 12,61¤ + 19% ΦΠΑ
Δασμός ΦΠΑ τρίτων χωρών: 95,89¤ !!!! Είχαν ελάχιστη αξία για φορητούς
500¤, ακόμα και αν το παραστατικό έλεγε διαφορετικά!!
ΔΕΤΕ: 3¤
Εργατικά: 10,79¤
Σύνολο: 211,55¤
Το απίστευτο είναι ότι μου χρεώσανε ΕΠΙΠΛΕΟΝ μεταφορά με speedex από το
τελωνείο μέχρι το σπίτι μου, περίπου 14¤.
Συνοπτικά, ο εκτελωνισμός με την UPS μου κόστισε σχεδόν όσο ο υπολογιστής.
Πλέον προτιμώ άλλες εταιρείες που έχουν πιο λογικό κόστος εκτελωνισμού.
Δυστυχώς δεν υπήρχε τότε το τρο-μα-κτικό για να πω τα παραπάνω, αλλά
σήμερα που μου το θύμισες με το περιστατικό σου μου έδωσες μια καλή
ευκαιρία.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

--------------------------------------------------------

Aν το προιον προερχετε εκτος Ε.Ε. θα πληρωσεις 23% επι της τιμης που θα σου γραψει το τελωνειο και οχι της τιμης που αναγραφετε στο πακετο επισης θα πληρωσεις στον courier τα εξοδα φυλαξης και 30-50 ευρω αν θες να στο εκτελωνισει καποιος υπαληλος της εταιριας courier να ξερεις παντως πως αν πας να το εκτελωνισεις μονος σου θα φας τουλαχιστον ενα 3ωρο με την γραφειοκρατια που επικρατει οποτε στην επομενη παραγγελεια κανονισε να στο στειλουν με απλο ταÏ! �υδρομειο

ANAΓΝΩΣΤΗΣ