Translate this page

Καλώς ορίσατε στην "ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ"

Σας ευχόμαστε να έχετε μια ευχάριστη περιήγηση στο blog μας.
Τό Πρώτο Αδέσμευτο Καί Ανεξάρτητο Ελληνικό Blog Πού Διαβάζεται Σέ 151 Χώρες
Όλες η Ειδήσεις Σέ Μιά Σελίδα

Welcome to the "GATE OF INFORMATION"


We hope you enjoy browsing our blog.
The first non-alignment and independent Greek Blog read in 151 countries
All the news on a page


Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;

Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;
Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;


powered by Agones.gr -


Related Posts with Thumbnails

Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

ΔΙΑΛΟΓΟΣ

Επειδη η παρακάτω ανάρτηση απευθύνεται σε εμένα. Και επειδή σε ένα δημόσιο διάλογο δεν θέλω να με προσβάλουν και να ακούγονται μαρκετινίστικες ατάκες τύπου διαφήμισης, θα ήθελα να απαντήσω και να δημοσιευτεί η...
 απάντηση μου. Ο κύριος που έγραψε το σχόλιο του για το είμαστε όλοι μετανάστες έγραψε τα παρακάτω:
Ειλικρινά δεν κατάλαβα την ανάγκη που ένιωσες σύντροφε για να απαντήσεις … Απαντάς σε τι και σε ποιόν ; στην ιστορία ; στα γεγονότα ; Δεν βλέπεις γύρω σου τι συμβαίνει ; δεν ακούς ; δεν νιώθεις ; Μπορείς κύριε «φιλόσοφε» να πας μια βότα στην ομόνοια , στην Μενάνδρου ; Μπορείς ; Τη χώρα τη χαλάσανε τα λαμόγια όπως του λόγου σου που υποστηρίζεις με σθένος εκείνους που παρασιτούν εις βάρος μας …
--Απαντώ σε όποιον θέτει δημόσια θέμα προς διάλογο. Το τρομακτικό δεν είναι χώρος όπου λες την άποψη σου και τελείωσες. Έχει ακόμα την έννοια της δημοκρατίας μέσα του και θα αναγκαστείς να δέχεσαι απαντήσεις. Απαντώ λοιπόν σε έναν άνθρωπο που έχει τυφλωθεί από το μίσος του και δεν αντιλαμβάνεται ότι γίνεται απάνθρωπος και αρχίζει και γίνεται ότι ακριβώς θέλουν άλλοι γιαυτόν, ευκόλως χειραγωγίσιμο άτομο γεμάτο μίσος. Για το ότι η ομόνοια έγινε όπως έγινε δεν φταινε οι ξένοι αλλά κυρίως εμείς οι έλληνες που δεν ενδιαφερθήκαμε να τους αντιμετωπίσουμε σωστά, που δεν νοιαστηκάμε να εφαρμόσουμε νόμους. Μην ρίχνουμε το ανάθεμα στους άλλους ας παραδεχτούμε την ανικανότητα μας.
Με χαρακτηρίζεις λαμόγιο και ότι κατέστρεψα τη χώρα. Δεν με ξέρεις, ούτε ξέρεις τι έχω προσφέρει εγώ στη χώρα μου. Δεν υποστηρίζω με σθένος κανέναν. Υποστηρίζω ότι το να γεμίζεις με μίσος την καρδιά σου είναι επικίνδυνο. Το ξέρω ότι είναι δύσκολο να ακούσεις μια διαφορετική άποψη. Ξέρω ότι θίγεται ο εγωισμός σου αλλά έτσι γεννήθηκε η δημοκρατία να το θυμάσαι αυτό. Μην προσπαθείς να με προσβάλεις, καταστρέφεις το διάλογο.
--Βγάζεις υποθέσεις από το μυαλό σου για να τους αθωώσεις η να ελαφρύνεις τη δική μου σκέψη … χαχαχα (δεν ξέρω εάν θα πολεμήσουν ή θα κάνουν πλιάτσικο …) εδώ κάνουν πλιάτσικο σε καιρό ειρήνης φίλτατε στον πόλεμο θα αλλάξουν ;
--Εγώ έχω εργαστεί με Αλβανούς και Γεωργιανούς. Δεν έχω δει ποτέ κανεναν τους να κάνει πλιάτσικο. Γιατί γενικεύεις. Εγω είπα: όποιος θα κάνει πλιάτσικο θα είναι εχθρός μου. Όποιος μου σταθεί θα είναι αδερφός μου. Πως μπορείς να χαρακτηρίζεις τόσους ανθρώπους έτσι; Ξέρεις όλους του ξένους στην Ελλάδα; Αντιλαμβάνεσαι πόσο επικίνδυνη είναι η γενίκευση αυτή;
--Ας είμαστε σοβαροί επιτέλους .
-- Εδώ συμφωνούμε. Δεν καταλαβαίνω γιατί το λές σε εμένα
--Κλείνοντας θέλω να σου πω ότι εσύ το βλέπεις σαν μίσος προς τους Λαθρομετανάστες (που δεν είναι) εγώ το βλέπω σαν αγάπη για τη πατρίδα μου …
--Δεν το βλέπω σαν μίσος προς τους λαθρομετανάστες, το βλέπω σαν μίσος προς τον συνάνθρωπο σου. Το να αγαπάς την πατρίδα σου είναι ένα άλλο κεφάλαιο, επέτρεψε μου να μην πιστεύω ότι αγαπάς την πατρίδα σου. Αν το έκανες θα ήσουν μαζί με τους μετανάστες και θα ζητούσες ένα πιο δίκαιο κράτος, Θα ζητούσες ισονομία, αξιοκρατία, παιδεία και δικαιοσύνη. Αυτό που κάνεις είναι παράλογο. Γεμίζεις με μίσος για να αποδείξεις την αγάπη. Είναι σα να μου λές αγαπάω τους γονείς μου γιατί μισώ τους δικούς σου. Δεν μου αποδεικνύεις την αγάπη σου όμως πουθενά.

ΣΤΑΜΑΤΗΣ