Translate this page

Καλώς ορίσατε στην "ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ"

Σας ευχόμαστε να έχετε μια ευχάριστη περιήγηση στο blog μας.
Τό Πρώτο Αδέσμευτο Καί Ανεξάρτητο Ελληνικό Blog Πού Διαβάζεται Σέ 151 Χώρες
Όλες η Ειδήσεις Σέ Μιά Σελίδα

Welcome to the "GATE OF INFORMATION"


We hope you enjoy browsing our blog.
The first non-alignment and independent Greek Blog read in 151 countries
All the news on a page

Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;

Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;
Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;

powered by Agones.gr -
Related Posts with Thumbnails

Κυριακή, 26 Σεπτεμβρίου 2010

ΣτΕ : Παράνομο το δεύτερο γκαράζ στις κατοικίες

H Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας, με απόφασή της, έκρινε οριστικά ότι απαγορεύεται σε κατοικίες η...

κατασκευή δεύτερου υπογείου, προοριζόμενου για γκαράζ, χωρίς να προσμετράται στον συντελεστή δόμησης.
Με το σκεπτικό αυτό ακύρωσε οικοδομική άδεια της Πολεοδομίας Καπανδριτίου, που επέτρεπε την ανέγερση διώροφης μονοκατοικίας με δύο υπόγεια στη Ροδόπολη Αττικής.
Στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο είχε προσφύγει περιβαλλοντικός και φυσιολατρικός Σύλλογος Διονύσου Αττικής και κάτοικοι της περιοχής οι οποίοι ζητούσαν να ακυρωθεί η οικοδομική άδεια που εκδόθηκε το 2000 και επέτρεπε την κατασκευή δύο υπογείων, εκ των οποίων το πρώτο είχε εμβαδόν 310 τ.μ. και το δεύτερο 366,9 τ.μ..
Στο πρώτο υπόγειο δεν προσμετρήθηκε στον συντελεστή δόμησης τμήμα της συνολικής επιφάνειας του, ενώ στο δεύτερο δεν προσμετρήθηκε στον συντελεστή δόμησης το σύνολο της επιφάνειας του.
Παράλληλα, στην απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ, αναφέρεται ότι είναι εύλογη η απαγόρευση κατασκευής δεύτερου υπογείου μη προσμετρώμενου στον συντελεστή δόμησης, καθώς "η κατασκευή πλειόνων υπογείων σε επικλινή, ειδικώς, οικόπεδα, είναι δυνατόν να οδηγήσει σε ουσιώδη αύξηση του όγκου του υπεράνω της στάθμης του εδάφους, τμήματος της οικοδομικής".
Ακόμα, αναφέρεται στην δικαστική απόφαση ότι λόγω των ειδικών πολεοδομικών διατάξεων που ισχύουν για την περιοχή της Ροδόπολης, δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση η κατασκευή, σε κτίρια προοριζόμενα για κατοικίες, δεύτερου υπογείου ορόφου για την στάθμευση αυτοκινήτων μη προσμετρώμενου στον συντελεστή δόμησης.