Translate this page

Καλώς ορίσατε στην "ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ"

Σας ευχόμαστε να έχετε μια ευχάριστη περιήγηση στο blog μας.
Τό Πρώτο Αδέσμευτο Καί Ανεξάρτητο Ελληνικό Blog Πού Διαβάζεται Σέ 151 Χώρες
Όλες η Ειδήσεις Σέ Μιά Σελίδα

Welcome to the "GATE OF INFORMATION"


We hope you enjoy browsing our blog.
The first non-alignment and independent Greek Blog read in 151 countries
All the news on a page


Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;

Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;
Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;


powered by Agones.gr -


Related Posts with Thumbnails

Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Ανήσυχος για την... επιστροφή ο Μινγκ

Ο Γιάο Μινγκ ετοιμάζεται να επιστρέψει στις... δυνατές προπονήσεις των Ρόκετς, με τον Κινέζο σέντερ να εκφράζει την ανησυχία του για το επίπεδο της αγωνιστικής του ετοιμότητας.
Ο 30χρονος σέντερ των «Ρουκετών» δεν αγωνίστηκε την...
 περσινή αγωνιστική περίοδο στο ΝΒΑ, εξαιτίας του τραυματισμού του στο αριστερό πόδι (στον δεύτερο γύρο των πλέι οφ του 2008 κόντρα στους Λέικερς).

Πλέον, εν όψει της προσπάθειάς του να μπει σε εντατικό ρυθμό προπονήσεων, ο σούπερ σταρ της ομάδας του Χιούστον σχολίασε χαρακτηριστικά: «Πραγματικά δεν ξέρω τι να περιμένω. Δεν μπορώ να γνωρίζω πώς θα αντιδράσει ο οργανισμός μου και είμαι ιδιαίτερα περίεργος να δω τι θα συμβεί.

Έχω δουλέψει αρκετά τις τελευταίες εβδομάδες και θέλω να δω αν αυτή η δουλειά θα βγει στο παρκέ. Μακάρι να πάνε όλα καλά και να βοηθήσω την ομάδα μου. Μου έχει λείψει το μπάσκετ».