Translate this page

Καλώς ορίσατε στην "ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ"

Σας ευχόμαστε να έχετε μια ευχάριστη περιήγηση στο blog μας.
Τό Πρώτο Αδέσμευτο Καί Ανεξάρτητο Ελληνικό Blog Πού Διαβάζεται Σέ 151 Χώρες
Όλες η Ειδήσεις Σέ Μιά Σελίδα

Welcome to the "GATE OF INFORMATION"


We hope you enjoy browsing our blog.
The first non-alignment and independent Greek Blog read in 151 countries
All the news on a page


Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;

Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;
Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;


powered by Agones.gr -


Related Posts with Thumbnails

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Απάντηση στο "Για τη Στέγαση Φοιτητών"

Θα ήθελα να απαντήσω στο συγκεκριμένο post το οποίο συνέταξε άτομο που είναι πολύ πιθανό να γνωρίζω και προσωπικά. Όπως και να 'χει...
Δε θα σταθώ σε όλα αυτά που λέει σχετικά με τους γονείς και τα παιδιά και τις επιλογές τους γιατί είναι μεγάλο θέμα. Θα ήθελα να πω όμως το εξής... Είμαι φοιτητής στη Σάμο εδώ και μερικά χρόνια και λαμβάνοντας υπόψιν την ευθύνη του λόγου μου έχω να πω ότι το φαγητό ποιοτικά είναι λίγο πιο πάνω από το 0. Αρκετοί φοιτητες στο παρελθόν έχουν υποστεί τροφική δηλητηρίαση (πάνω από μια φορά έχει συμβεί αυτό) και γνωστή μου είχε πάθει σαλμονέλα από το κοτόπουλο το οποίο της έκανε μεγάλη ζημιά στην υγεία της. Το βασικότερο συστατικό σε κάθε γεύμα είναι η σόδα η οποία έχει ως άμεση συνέπεια να φουσκώνεις με ένα κομμάτι παστίτσιο και σε μια δυο ώρες να θες να φας όλο το ταψί από την πείνα. Οι πρώτες ύλες είναι άθλιες.

Ο κάτοχος του εστιατορίου δεν τηρεί τους όρους της σύμβασης και κοροϊδεύει τον κόσμο. Είμαι χρόνια εδώ και έχω γνωρίσει πάρα πολλούς φοιτητές. Πολλοί ήρθαν με κανονικό βάρος και αποχώρησαν κατά πολύ υπέρβαροι. Προσωπικά, πήγαινα για οικονομικούς λόγους στην εστία για φαγητό όλα αυτά τα χρόνια μέχρι που αντιλήφθηκα τη ζημιά που μου κάνει και μαγειρεύω στο σπίτι μου με τα χρήματά μου κι ας μη μου περισεύουν...Οι φοιτητές τρώνε εκεί κυρίως από ανάγκη και όχι επειδή το φαγητό είναι ωραίο.

Λατρεύω το νησί της Σάμου και αγαπώ το Καρλόβασι!Δεν έχω μεγάλες απαιτήσεις προσωπικά αλλά το φαγητό είναι άθλιο και καταστρεπτικό. Αν δω κάποια στιγμή ότι μου τελειώνουν τα λεφτά και δεν έχω να μαγειρέψω μάλλον θα πάρω μια σφεντόνα με 10 ευρώ! και θα πάω να κυνηγήσω αγριογούρουνα. Σε λιγότερο κίνδυνο θα με θέσω από το να πάω να φάω στην εστία...Άσε που άμα τελικά το σκοτώσω το αγριογούρουνο θα κάνω και πιάτο γκουρμέ!



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ