Translate this page

Καλώς ορίσατε στην "ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ"

Σας ευχόμαστε να έχετε μια ευχάριστη περιήγηση στο blog μας.
Τό Πρώτο Αδέσμευτο Καί Ανεξάρτητο Ελληνικό Blog Πού Διαβάζεται Σέ 151 Χώρες
Όλες η Ειδήσεις Σέ Μιά Σελίδα

Welcome to the "GATE OF INFORMATION"


We hope you enjoy browsing our blog.
The first non-alignment and independent Greek Blog read in 151 countries
All the news on a page


Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;

Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;
Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;


powered by Agones.gr -


Related Posts with Thumbnails

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Απαράδεκτο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας

Απαράδεκτη η κατάσταση σε ξενοδοχείο στο κέντρο τις Αθήνας. 140 ευρώ το δίκλινο δωμάτιο 3 x 3. Όταν έκλεισα το δωμάτιο τηλεφωνικώς ζήτησα μεγάλο δωμάτιο διότι είχα μαζί...
 μου και το ανήλικο παιδάκι μου 2 ετών.

Μόλις φτάσαμε και ο υπεύθυνος ιδιοκτήτης είδε το καρότσι του παιδιού που ήταν μεγάλο μου είπε να μην το ανεβάσω και λερώσω την μοκέτα του ξενοδοχείου. Το θέμα ήταν ότι δεν χωρούσε το καρότσι στον ανελκυστήρα και όχι να μην λερώσω την μοκέτα η οποία ήταν σε απαράδεκτη κατάσταση. Όταν έφτασε η ώρα να ανεβάσουμε τις αποσκευές δεν προσφέρθηκε καν να βοηθήσει μια γυναίκα καιόταν του είπα να βοηθήσει μου απάντησε πως δεν ήταν στις υποχρεώσεις του.
Το παιδάκι κοιμήθηκε στο παρκοκρέβατο που μου έβαλαν στο πάτωμα και τα στρώματα ήταν γεμάτα κοριούς. Όταν φύγαμε ήμαστε όλοι με τσιμπήματα από τους κοριούς. Αφήστε που μας χρέωσαν το μικρο μπουκάλι νερό 3.50 ευρώ. Παραπονιόμαστε για τον ανύπαρκτο τουρισμό. Ιδου τα χάλια μας.

Αναγνώστρια