Translate this page

Καλώς ορίσατε στην "ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ"

Σας ευχόμαστε να έχετε μια ευχάριστη περιήγηση στο blog μας.
Τό Πρώτο Αδέσμευτο Καί Ανεξάρτητο Ελληνικό Blog Πού Διαβάζεται Σέ 151 Χώρες
Όλες η Ειδήσεις Σέ Μιά Σελίδα

Welcome to the "GATE OF INFORMATION"


We hope you enjoy browsing our blog.
The first non-alignment and independent Greek Blog read in 151 countries
All the news on a page


Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;

Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;
Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;


powered by Agones.gr -


Related Posts with Thumbnails

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΓΚΑΤΑΛΕΛΕΙΜΕΝΑ ΤΑ ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ

Ξεκίνησα μια έρευνα στο Πολυτεχνείο, όσον αφορά τα νότια προάστια. Συγκεκριμένα διερευνάται η σχέση των μέσων μαζικής μεταφοράς (ΜΜΜ) και των μέσων σταθερής τροχιάς (ΗΣΑΠ, Μετρό, Τραμ) στα Νότια Προάστια της Αττικής. Η κινητικότητα είναι...
 βασικό στοιχείο στην υπόσταση της πόλης και πολύ συχνά την υποτιμάμε.
Η συνεχής επέκταση των ορίων των πόλεων, επέφερε πολλά προβλήματα. Οι υποδομές κορέστηκαν, τα αυτοκίνητα δεν χωράνε πια. Η πόλη για να απελευθερωθεί από το αυτοκίνητο, πρέπει να σχεδιαστεί κατάλληλα, και να δώσει λύσεις στους τρόπους μετακίνησης. Η μυθοποίηση του αυτοκινήτου, είναι πλέον δεδομένη στις μέρες μας, τουλάχιστον στην Ελλάδα. Από τότε που η πόλη έχει γίνει ένας τόπος παραγωγής, και η έκτασή της συνεχώς επεκτείνεται, οι εργαζόμενοι μοιάζουν να μην έχουν άλλη εναλλακτική.

Στα πλαίσια αυτής της έρευνας, έγινε συλλογή στοιχείων για την υφιστάμενη κατάσταση των μέσων σταθερής τροχιάς, και των επεκτάσεών τους, στα Νότια Προάστια της Αττικής, όπου παρατηρώντας κανείς τον χάρτη με τις χαράξεις των Μέσων, αλλά και τις επεκτάσεις τους, παρατηρεί μια «αμηχανία» στη χάραξη αυτών των περιοχών, μια «εγκατάλειψη» θα λέγαμε. Γιατί ;; Δεν μπορεί κανείς να ενδιαφερθεί;; Τόσες μελέτες έχουμε κάνει, τόσες προτάσεις, και καταλήγουν να κάνουν ότι θέλουν και όπως το θέλουν οι Δήμαρχοι.....Είναι τραγικό!! Στέλνω για παράδειγμα στοιχεία για έναν από τους Δήμους όπως είναι ο Αλιμος:

ΑΛΙΜΟΣ ΜΕΣΟ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ (%)
IX/1000 KAT
491,11
ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ
41471
ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ
3,64
ΔΙΚΥΚΛΑ
3,99
ΙΧ
48,27
ΤΑΞΙ (ΕΠΙΒΑΤΗΣ)
1,95
ΗΜΙΦΟΡΤΗΓΟ/ΦΟΡΤΗΓΟ
0,00
ΑΣΤΙΚΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ
22,27
ΤΡΟΛΕΙ
0,18
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ
1,77
ΜΕΤΡΟ
12,33
ΤΡΑΜ
3,90
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
0,18
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΕΙΔΙΚΟ
1,51

Ο Δήμος Αλίμου με 41471 μόνιμους κατοίκους, εξυπηρετείται μόνο από το τραμ, και συγκεκριμένα από 5 στάσεις, καισύντομα θα εξυπηρετείται και από την στάση «ʽΑλιμος» του μετρό. Η έρευνα μετακινήσεων για τον εν λόγω Δήμο, έδειξε ότι το υψηλότερο ποσοστό μετακίνησης το κατέχει με διαφορά το ΙΧ με 48,27%. Δεύτερο έρχεται το αστικό λεωφορείο με 22,27% και τελευταίο το μετρό με 12,33%. Είναι νούμερα αυτά; Το τραμ με 3,90;;
ΜΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ;;;;

ΜΑΡΙΑ ΔΡΥΔΑΚΗ
Αρχιτεκτων Μηχανικος
master ΕΜΠ Πολεοδομια και Χωροταξια
Αργυρούπολη