Translate this page

Καλώς ορίσατε στην "ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ"

Σας ευχόμαστε να έχετε μια ευχάριστη περιήγηση στο blog μας.
Τό Πρώτο Αδέσμευτο Καί Ανεξάρτητο Ελληνικό Blog Πού Διαβάζεται Σέ 151 Χώρες
Όλες η Ειδήσεις Σέ Μιά Σελίδα

Welcome to the "GATE OF INFORMATION"


We hope you enjoy browsing our blog.
The first non-alignment and independent Greek Blog read in 151 countries
All the news on a page


Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;

Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;
Εσύ έγινες fun της σελίδας μας στο Facebook;


powered by Agones.gr -


Related Posts with Thumbnails

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Άδικα και χωρίς καμία κοινωνική ευαισθησία τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2011

Του Αθανασίου Κωτούλα, Μέλος της Ένωσης Πολυτέκνων Ν. Μαγνησίας
Οι πολύτεκνοι, δηλαδή με (4) τέσσερα παιδιά και πάνω για να μετακινούνται με ασφάλεια, με όλη την οικογένειά τους, εξαναγκάζονται να κατέχουν αυτοκίνητα, τα οποία λόγο του...
 μεγέθους, επταθέσια - εννιαθέσια, έχουν κινητήρες πετρελαίου ή βενζίνης από 2.000 κυβ. εκ. και πάνω. Στην πολύτεκνη οικογένεια η κατοχή αυτοκινήτου μεγάλου κυβισμού δεν είναι μέσο προβολής και πολυτελείας...
αλλά λύση ανάγκης και εξυπηρέτησης. Εξάλλου κανείς νεόπλουτος δεν αγοράζει επταθέσιο ή εννιαθέσιο αυτοκίνητο για να προβληθεί και να εντυπωσιάσει τους υπόλοιπους από τα 2.000 κυβ. εκ. του κινητήρα και το μεγάλο όγκο του οχήματος. Συνήθως οι κάτοχοι οχημάτων πολυτελείας και μεγάλου κυβισμού επιλέγουν κουπέ και κάμπριο 2 θέσεων με θηριώδεις σε ιπποδύναμη κινητήρες 1.400 κυβ. εκ. -1800 κυβ. εκ. turbo και στον αντίποδα έχουμε τα μεγάλου μεγέθους τύπου jeep 5 θέσεων με άνω των 3.000 κυβ. εκ. κινητήρες, τα οποία είναι δεύτερα ή τρίτα οχήματα στην ολιγομελή οικογένεια. Ποιον τελικά πλήττουν τα μέτρα για τη μείωση του ελλείμματος; Λίγες χιλιάδες πολίτες, που έχουν τη δυνατότητα να διαθέσουν τα χρήματα, για να αγοράσουν αυτοκίνητα πολυτελείας, με τιμές από 30.000 ευρώ και πάνω σε τιμή ευκαιρίας, με μεγάλη μείωση τιμής θα πληρώσουν ένα μικρό ποσό - τα 150 ευρώ ούτε για βραδινή έξοδο δεν φτάνουν για αυτούς - ενώ στους πολλούς που τα τελευταία χρόνια τους έπεισαν να ξεφύγουν από το FIATάκι των 900 κυβ. εκ. και να αποκτήσουν ένα ασφαλές αυτοκίνητο, μεγαλύτερου κυβισμού, τώρα τον καλούν να χρηματοδοτήσει την έκπτωση των λίγων, που αγόρασαν πολυτελές κάμπριο με μεγάλη έκπτωση. Δεν είναι δυνατόν να ζητείται από τους πολυτέκνους να πληρώνουν περισσότερο από μισό μηνιαίο μισθό δημοσίου υπαλλήλου για τα τέλη κυκλοφορίας του αυτοκινήτου τους! Και όταν μάλιστα ο Νόμος δεν επιτρέπει πώληση ή μεταβίβαση πριν την 5-ετία! Αξιότιμοι Κύριοι Υπουργοί, το μεγάλο αυτοκίνητο που με πολλή θυσία αποκτά μια πολύτεκνη οικογένεια, δεν είναι τεκμήριο πολυτελούς διαβίωσης. Είναι απλώς προσπάθεια διασφάλισης μιας αξιοπρεπούς και στοιχειωδώς ποιοτικής ζωής για όλα τα μέλη της πολύτεκνης οικογένειας. Επειδή: το Σύνταγμα επιτάσσει ότι η πολύτεκνη οικογένεια πρέπει να τυγχάνει της ειδικής μέριμνας του κράτους, τα αυτοκίνητα των πολυτέκνων είναι μεγάλα για να χωρούν τα παιδιά που προσφέρουμε στην κοινωνία και στο έθνος, και όχι επειδή είναι πολυτελή, δυστυχώς, δεν έχει μεριμνήσει η Πολιτεία ακόμη για μείωση των τελών κυκλοφορίας των αυτοκινήτων μας, αντ΄ αυτού θα πληρώσουμε πολύ περισσότερα. Σοσιαλιστική πολιτική :ποιος πληρώνει...Πρώτα ο Πολίτης και μάλιστα ο πολύτεκνος!!!